2011. szeptember 27., kedd

A sorozat

Ha valaki még nem hallott River Cottage-ról, ne mulassza el letölteni a netről ezt a nagyszerű sorozatot, amely a Spektrumon ment és előveszik egy-egy ismétlését még manapság is.
Hugh, aki egy londoni szakács volt korábban, Doversbe költözött, egy farmra - a neve River Cottage - hogy megvalósítsa álmait, a természetközeli életmódot, állattartást, növénytermesztést, bemutatva mindezt nekünk egy sorozat keretében úgy, hogy közben igen jókat főz, megtanulhatjuk tőle a finom kaják elkészítését. De sok ötletet meríthetünk a kertészkedéshez is, én rengeteget tanultam tőle. A filmek jó szórakozást is nyújtanak, nekem kedvenc időtöltésem a futópadon töltött egy óra alatt őt nézni, remek filmek és hasznosak.
Hogy ne kelljen külön kiirkálnom valahova a recepteket, úgy döntöttem, indítok egy blogot, ahol megtalálok mindent egy helyen és talán másoknak is örömére szolgál. Az eredeti recepteket itt találjátok egyébként:
Mindenki megtalálja itt majd a kedvenc ízeit, Hugh kifogyhatatlan a jó ötletekből, ügyes, gyors és jól magyaráz. Nem lesz könnyű a feladat amit vállaltam, mert a recepteket nem az eredeti weboldalról nyúlom le, hanem a film alapján a saját szövegezésemben adom majd közre. Remélem, semmi jogsértést nem követek el. Nem szívesen ékeskedem más babérjaival, de a filmek és a receptek annyira nagyszerűek, hogy muszáj terjeszteni, nézzék meg, készítsék el minél többen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése